Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ
  • LIFE
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
315106325_878329609827965_4121355924656764494_n-e1668077805991.png
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης θέλει να αλλάξει Logo αλλά δεν ξέρει πώς
  • 04.04.22

Τουλάχιστον αναχρονιστικός είναι ο τρόπος με τον οποίο η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης επιχειρεί να αλλάξει το λογότυπο του φορέα. Αρχής γενομένης από το γεγονός ότι δεν εξηγήθηκε ο λόγος για τον οποίο χρήζει αλλαγής το υφιστάμενο (ακροκέραμο), προεξάρχοντος του Περιφερειάρχη διαπιστώνεται μία παντελής άγνοια για τον τρόπο που επιλέγεται ένας λογότυπος με βάση τα σύγχρονα δεδομένα.

“Όπως το δικό μας περιφερειακό συμβούλιο θα πάρει μία απόφαση να αλλάξει ή όχι το σήμα της Περιφέρειας και να υιοθετήσει την επιλογή της πλειοψηφίας, έτσι μπορεί προφανώς και ένα επόμενο περιφερειακό συμβούλιο να πράξει το ίδιο. Άρα δεν μπορούμε να πάμε σε κάτι τόσο πολύπλοκο, τέτοιο ανοιχτό διαγωνισμό. Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να κινηθούμε λίγο πιο -έτσι- στενά και όσα σήματα και όσες ιδέες και αν διατυπωθούν να έρθουν ως εισήγηση. Όχι όλες – αυτές που θα υιοθετήσουν μία παράταξη είτε και ένας ακόμη περιφερειακός σύμβουλος. Αλλιώς, αν κάποια δεν θα τα υιοθετήσει κανείς περιφερειακός σύμβουλος να τα εισηγηθεί, δεν θα εξετάσει το Περιφερειακό Συμβούλιο εκατοντάδες σήματα”, δήλωσε ο κος Μέτιος μετά από μία αρκετά μεγάλη συζήτηση για το σχετικό θέμα της συνεδρίασης της 28ης Μαρτίου και η δήλωση αυτή προκαλεί τουλάχιστον αμηχανία.

Στο 2022 πια η επιλογή λογοτύπου δεν είναι “άσπρα γράμματα σε μαύρο χαρτί”, αλλά μία πολύ συγκεκριμένη διαδικασία στην οποία πρέπει υποχρεωτικά να εμπλέκονται επαΐοντες, ήτοι γραφίστες, μαρκετίστες, social media managers κ.α.

Ο Περιφερειάρχης, όπως προκύπτει από τα λεγόμενά του δεν εμπιστεύεται τους ειδικούς, αλλά θεωρεί εαυτόν και τους συν αυτώ ειδικούς επί παντός επί στητού και οπωσδήποτε ικανούς να επιλέξουν το σχήμα που θα αποτελεί το “πρόσωπο” της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για τα επόμενα χρόνια. Μόνο, που το προσωπικό του γούστο δεν μπορεί να αποτελεί τεκμήριο, όπως και κανενός εκ των Συμβούλων, αφού κανείς δεν έχει σχετική επιστημονική κατάρτιση.

Σε κάθε περίπτωση πάντως και για να μην υπάρχει σασπένς, το νέο λογότυπο της Περιφέρειας ΑΜΘ θα είναι η Νίκη της Σαμοθράκης, αφού ο κος Μέτιος δήλωσε: “εγώ είμαι σύμφωνος με τη Νίκη της Σαμοθράκης ως σήμα. Και δύσκολα θα αλλάξει η απόφασή μου”. 

Ωστόσο ήδη διεξάγεται μία τύποις διαβούλευση που λήγει στις 30/04, διά της οποίας “καλούνται όλοι οι φορείς, συλλογικότητες και πολίτες της ΠΑΜΘ, όπως υποβάλλουν, εν είδει ιδεών και όχι εν είδει γραφήματος, τις προτάσεις τους για το νέο λογότυπο της ΠΑΜΘ έως την ως άνω ημερομηνία, ήτοι έως την 30-4-2022. Οι σχετικές προτάσεις μπορούν είτε να σταλούν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:  [email protected], είτε να σταλούν ως φυσικό αρχείο στη διεύθυνση: Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ, Δημοκρατίας 1, ΤΚ 69 132 Κομοτηνή”

Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί μομφή για την Νίκη της Σαμοθράκης ως σύμβολο, αλλά προβληματισμό για τον τρόπο λειτουργίας του θεσμού…

  • Newsroom
  • logo, online, Μέτιος, ΠΑΜΘ
Facebook Youtube

[email protected]

© 2022-2023 Σχεδιασμός Mediaspot.gr – Powered by Reportal.gr

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}