Αλεξανδρούπολη: Διπλής κατεύθυνσης σε ένα ρεύμα η παραλιακή από το ύψος του Φάρου

Λίγες μόνο ημέρες έμεινε σε εφαρμογή το σύνολο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην παραλιακή λεωφόρο της Αλεξανδρούπολης, με βάση τις οποίες η κίνηση των οχημάτων εκτρεπόταν στην οδό Ψαρών λόγω των έργων κατασκευής του ποδηλατόδρομου, στο πλαίσιο του ΣΒΑΑ.

Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής σε συνεδρίαση της, αποφάσισε την άρση του συγκεκριμένου μέτρου, το οποίο επιφόρτιζε με μεγάλο όγκο αυτοκινήτων την λεωφόρο Δημοκρατίας προκαλώντας έμφραγμα, και αντί αυτού την αμφίδρομη κίνηση των οχημάτων στην παραλιακή λεωφόρο, όμως μόνο στο ένα ρεύμα (αφού στο άλλο γίνονται εργασίες).

Στην σχετική απόφαση της Επιτροπής, που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια, αναφέρεται:

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
1.Δεν δέχεται την εισήγηση της Επιτροπής Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων, σχετικά με την απαγόρευση στάσης και στάθμευσης επί της οδού Ψαρών με χρήση σημάτων Ρ40.
2.Εγκρίνει την πρόταση, όπως διαμορφώθηκε κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και η οποία έχει ως εξής:
α. Προσωρινή απαγόρευση στάσης-στάθμευσης επί της οδού Βασ. Αλεξάνδρου από το ύψος της οδού Μεσολογγίου έως το ύψος της οδού Κύπρου (βόρειος κλάδος).
β. Άρση της προσωρινής εργοταξιακής ρύθμισης της μονοδρόμησης, διατηρώντας την αμφίδρομη κίνηση επί της οδού Βασ. Αλεξάνδρου. 

Παρέμβαση Παύλου Μιχαηλίδη 

Σχολιάζοντας την συγκεκριμένη εξέλιξη, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Παύλος Μιχαηλίδης, παρατηρεί:

“Η δημοτική αρχή, αντιλαμβανόμενη το λάθος με την μονοδρόμηση της παραλιακής οδού και την εκτροπή των οχημάτων στην οδό Ψαρρών, αποφάσισε τελικώς να δώσει διπλή κυκλοφορία στο μοναδικό ρεύμα το οποίο και απέμεινε στην Βασιλέως Αλεξάνδρου. Προς ενημέρωση όλων, αυτή η κατάσταση δείχνει να είναι και η οριστική μορφή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην παραλιακή οδό με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Τα ερωτήματα που τίθενται, είναι πρώτον πως γίνεται να ξηλώνεται η κεντρική νησίδα χωρίς αυτό να υπάρχει στην επίσημη μελέτη του ΒΑΑ και εάν έχουν λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις και δεύτερον και σημαντικότερο τι θα κάνουν με το ότι η μελέτη και το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει και την επέκταση του πεζοδρομίου από την βόρεια πλευρά που βρίσκονται οι οικοδομές.

Τελικώς το φυσικό αντικείμενο του έργου μπορεί να μειωθεί (μέχρι σήμερα το επιχείρημα της δημοτικής αρχής ήταν πως με την οποιαδήποτε μείωση θα χαθεί η χρηματοδότηση) και εάν όχι, αυτό θα σημαίνει πως το ένα ρεύμα που θα απομείνει θα στενέψει περαιτέρω, καθιστώντας ακόμη δυσχερέστερη την διπλή κυκλοφορία των οχημάτων”