Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Κυριακής, περίπου στις 16.30, στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, όταν ξέσπασε φωτιά στο ρέμα της Ιτέας Φερών κάτω ακριβώς από τη γέφυρα της Εγνατίας Οδού.
Η φωτιά εκδηλώθηκε σε φορτίο μηδικής και έθεσε σε συναγερμό τις αρχές που κατέστρωσαν μεγάλη επιχείρηση για να τη θέσουν υπό έλεγχο χωρίς να τεθούν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.

Η φωτιά αυτή όμως, είναι εξαιρετικά σημαντική για δύο λόγους: Πρώτον γιατί είναι η πέμπτη κατά σειρά φωτιά που εκδηλώνεται στην περιοχή των Φερών μέσα σε διάστημα ενός μήνα (ή και λιγότερο).
Ο δεύτερος λόγος που την καθιστά σημαντική είναι το γεγονός ότι εξαιτίας της μπορεί να αποκλειστεί προσωρινά η κίνηση των οχημάτων επί της Εγνατίας Οδού. Ήδη από το απόγευμα της Κυριακής και μετά, η κυκλοφορία στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Φέρες και αντίστροφα γινόταν μόνο από την παλιά εθνική οδό και αυτό ίσως να διαρκέσει για καιρό.
Ασφαλείς πληροφορίες του “R” αναφέρουν ότι η φωτιά προκάλεσε σημαντική ζημιά στη γέφυρα, αφού έκαιγε ακριβώς από κάτω της. Άμεσα θα την επιθεωρήσουν εμπειρογνώμονες της Εγνατία Οδός Α.Ε. για να εκτιμήσουν αν η κυκλοφορία των οχημάτων πάνω σε αυτήν, μπορεί να γίνεται κανονικά ή όχι.
Αν κριθεί ακατάλληλη, τότε το σενάριο δεν είναι καθόλου ευχάριστο, διότι μέχρι να επισκευαστεί θα πρέπει να γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας στην παλιά εθνική οδό. Με άλλα λόγια, η εγνατία θα “σταματάει” στην Αλεξανδρούπολη (κόμβος αεροδρομίου) και θα “συνεχίζει” στον κόμβο του Αρδανίου, τον οποίο θα προσεγγίζει κανείς μέσω των Φερών. Συνεπώς η παλιά εθνική, αλλά και ο περιφερειακός των Φερών θα κληθούν να απορροφήσουν και να διαχειριστούν τον τεράστιο όγκο οχημάτων παντός τύπου που διέρχονται καθημερινά τον οδικό άξονα του Έβρου. Σημειώνεται δε ότι αν το σενάριο επαληθευτεί, μέσα από τις Φέρες θα πρέπει να διέρχονται και όλα τα φορτηγά που κινούνται προς το τελωνείο των Κήπων.
Όσο για την παλιά εθνική οδό, όλοι γνωρίζουν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και η οποία δεν είναι καλή.
Ευχή όλων βέβαια είναι η γέφυρα να μην έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές και να δοθεί άμεσα στην κυκλοφορία.