ΑΝΑΣΑ: “Χωρίς πλάνο επί 9 χρόνια ο κ. Λαμπάκης, για την περιοχή των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ”

Επί εννέα (9) χρόνια η παρούσα δημοτική αρχή, δεν έλαβε καμία πρωτοβουλία για τον σχεδιασμό και την ανάπλαση μιας ιδιαίτερα υποβαθμισμένης περιοχής που βρίσκεται στο παραλιακό μέτωπο της Αλεξανδρούπολης και που αποτελεί επί χρόνια μια μόνιμη εστία μόλυνσης. Όλο αυτό το διάστημα ο κ. Λαμπάκης περιέργως δεν έλαβε υπόψιν τις συνεχείς οχλήσεις των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, για δε τα τελευταία 5 χρόνια αγνόησε επιδεικτικά τις πολύ συγκεκριμένες προτάσεις της δημοτικής παράταξης «ΑΝΑΣΑ».

Η δημοτική αρχή επέδειξε την ίδια αδιαφορία και απέναντι στα δημοσιεύματα του συνόλου των τοπικών ΜΜΕ αλλά και τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ.

Στα άμεσα σχέδια του υποψήφιου Δημάρχου του Παύλου Μιχαηλίδη, είναι η αξιοποίηση και η ανάδειξη αυτής της τόσο κομβικής περιοχής για την Αλεξανδρούπολη.

Σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της πόλης και το λιμάνι, αυτός ο στρατηγικός χώρος για το πολεοδομικό μας συγκρότημα μπορεί να αποτελέσει το όραμα και την τεκμηρίωση για την χωροταξική και οικονομική ανάπτυξη όλης της ευρύτερης περιοχής.

Ένα σημείο που θα συγκεντρώνει τα τέσσερα μεταφορικά μέσα και θα ενσαρκώνει το τεράστιο πλεονέκτημα που έχει ο Δήμος μας.

Ο χώρος των αποθηκών της ΚΥΔΕΠ με την αξιοποίησή του, μπορεί να επιλύσει ταυτόχρονα τρία μεγάλα ζητήματα της πόλης.

 

1.Να χωροθετήσει οριστικά την λαϊκή αγορά σε μια μόνιμη θέση η οποία δεν θα δημιουργεί προβλήματα στο κυκλοφοριακό και θα εξυπηρετεί άριστα τους δημότες και τους παραγωγούς.

2.Να δημιουργήσει ένα εμπορικό κέντρο με δημοτική αγορά που θα περιλαμβάνει λαχαναγορά, κρεαταγορά, ιχθυαγορά, δίπλα στην ιχθυόσκαλα.

3.Να δώσει λύση με την δημιουργία ενός κομβικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών με την χωροθέτηση του ΚΤΕΛ στην ευρύτερη περιοχή, με την μελλοντική κατάληξη του μεγάλου Περιφερειακού δρόμου, αλλά και σε συνδυασμό με την μεταφορά των Αστικών, με μια απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο και φυσικά ένα νέο επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ.

Ένα υπόγειο ή επιφανειακό πάρκινγκ θα ικανοποιεί τη ζήτηση για τον απαραίτητο χώρο στάθμευσης.

Παράλληλα θα απελευθερώσει τον χώρο που καταλαμβάνει ο σημερινός επιβατικός σταθμός του ΟΣΕ και η γραμμή του τραίνου που φθάνει μέχρι αυτόν, μήκους 700 μ. και πλάτους 40, όπου μπορεί να κατασκευαστεί ένας μεγάλος πεζόδρομος, ανοίγοντας και το μέτωπο προς την θάλασσα.

Με αυτό τον τρόπο, η μεταφορά των αστικών και του επιβατικού σταθμού του ΟΣΕ θα αποσυμφορήσει κυκλοφοριακά και την οδό Τζαβέλλα (πλατεία Ελευθερίας).

Δυστυχώς όμως από αδιαφορία της δημοτικής αρχής και του κ. Λαμπάκη, οι αποθήκες της ΚΥΔΕΠ παραμένουν εδώ και χρόνια ως μια εκτός σχεδίου περιοχή, μια και ο κ. Δήμαρχος αρνείται να προβεί στην πολεοδόμηση της περιοχής και την πολυπόθητη πράξη εφαρμογής, η οποία θα οδηγήσει τους σημερινούς ιδιοκτήτες των κτιρίων στην καταβολή της εισφοράς σε γη και χρήμα, που ανέρχεται περίπου στο 60% της αξίας της γης. Ταυτόχρονα θα οδηγήσει και την διοίκηση της «ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ» στο τραπέζι των συζητήσεων, μια και το σύνολο των κοινόχρηστων χώρων (προέκταση οδού Καραολή και Δημητρίου και πάρκα) ανήκουν στην ιδιοκτησία μια εταιρείας που μέχρι σήμερα είχε άριστη συνεργασία με τον Δήμο της Αλεξανδρούπολης (αποθήκες του ΟΣΕ, παραχώρηση οικοπέδου για την μετεγκατάσταση του ΚΤΕΛ, κλπ).

Δυστυχώς η αμέλεια του κ. Λαμπάκη να θέσει έγκαιρα το ζήτημα αυτό στην διοίκηση της Εταιρείας που ελέγχει τα ακίνητα του ΟΣΕ καθώς και το τροχαίο υλικό του οργανισμού, υποθήκευσε πλέον το μέλλον αυτής της τόσο σημαντικής περιοχής για την πόλη.

Ο λόγος είναι εξαιρετικά σημαντικός μια και η ΓΑΙΑΟΣΕ πέρασε πρόσφατα στον έλεγχο του Υπερταμείου, με αποτέλεσμα ακριβώς πριν από δύο μήνες η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. («ΕΕΣΥΠ») να ανακοινώσει τον διορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., με ισχύ από 7 Φεβρουαρίου 2019 και με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

 

 

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Υποψήφιος δήμαρχος –

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

“ΑΝΑ.Σ.Α.”