Αυτή είναι η κατάληξη της πρότασης Νενεδάκη για το πάρκινγκ στην Αλεξανδρούπολη

Στο κενό έπεσε τελικά η πρόταση του επιχειρηματία Γιάννη Νενεδάκη προς τη δημοτική αρχή που είχε γίνει με σκοπό την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης. Ο κος Νενεδάκης που διαχειρίζεται επιχειρηματικά το πάρκινγκ κάτω από το Φάρο είχε προτείνει στη δημοτική αρχή την παραχώρηση 100 θέσεων έναντι 98.000 €.

Το ποσό αυτό είναι ίσο με εκείνο που θα δώσει ο δήμος Αλεξανδρούπολης στο Αστικό ΚΤΕΛ για την δρομολογιακή ένωση του πάρκινγκ στη στροφή Εγνατία με το κέντρο της πόλης και μάλιστα ατελώς για τους επιβάτες.

Η πρόταση Νενεδάκη έφτασε κι στο δημοτικό συμβούλιο με τον κο Λαμπάκη να δηλώνει ότι κάλεσε και τον επιχειρηματία να παραστεί αλλά ο ίδιος επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους και δεν παρέστη στη συνεδρίαση, στην οποία η εισήγηση του δημάρχου ήταν αρνητική.

Ο κος Λαμπάκης είπε συγκεκριμένα ότι η πρόταση Νενεδάκη δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή επειδή δεν συνάδει με την φιλοσοφία του δήμου, η οποία είναι η απομάκρυνση των οχημάτων από το κέντρο της πόλης, αλλά δεν μπορεί να σταθεί και νομικά αφού από τη διακήρυξη του διαγωνισμού για την μίσθωση του χώρου κάτω από το Φάρο ο επιχειρηματίας δεν δικαιούται να κάνει υποπαραχώρηση.

Επίσης ο κος Λαμπάκης είπε ότι παρόλο που ζήτησε γραπτώς από τον επιχειρηματία τη σύμβαση με την οποία διαχειρίζεται τον χώρο, εκείνος δεν την παρουσίασε γι’ αυτό και ο δήμαρχος κατέφυγε στον Οργανισμό Λιμένος από όπου πήρε τη διακήρυξη του διαγωνισμου. Στην ίδια διακήρυξη, ο κος Λαμπάκης, είπε ότι διάβασε πως η επιχείρηση διαθέτει συνολικά 172 θέσεις πάρκινγκ προς εκμετάλλευση.

Η αντί-πρόταση Λαμπάκη που υιοθετήθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο 

Στην ιδια συνεδρίαση, ο κος Λαμπάκης απέσπασε τη θετική γνωμοδότηση όλων των Συμβούλων σε μία νέα πρόταση: Να διεκδικήσει το Δημοτικό Συμβούλιο τον χώρο δίπλα από την επιχείρηση του κου Νενεδάκη και μπροστά από τον ναΐσκο του Αγίου Εύπλου. Ο κος Λαμπάκης είπε ότι ο Οργανισμός Λιμένος μπορεί να κάνει την παραχώρηση του χώρου για τρία χρόνια και ως εκ τούτου να λειτουργήσει εκεί ένας χώρος στάθμευσης “δημοτικός” και δωρεάν.