‘Εκκληση από το Διδυμότειχο για την πλήρωση των κενών των εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία

“Οι Θερμοπύλες κύριε Υπουργέ δεν μπορούν να είναι εκπαιδευτικά ανοχύρωτες και να υφίστανται αυτή την δυσμενή διακριτική μεταχείριση σε σχέση με άλλες περιοχές της χώρας και ιδίως τα μεγάλα αστικά κέντρα”

Με τον τρόπο αυτό, η Ένωση Γονέων Μαθητών Διδυμοτείχου και Περιφέρειας προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου ώστε να πράξει τα δέοντα και για την πλήρωση των κενών σε εκπαιδευτικούς που παρουσιάζονται στα σχολεία όλων των βαθμίδων της περιοχής ευθύνης της, με σημαντικότερο το Γενικό Λύκειο Διδυμοτείχου, στο οποίο δεν υπάρχει καθηγητής για το μάθημα της Βιολογίας, το οποίο όμως είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Οι Γονείς επισυνάπτουν αναλυτικό πίνακα με τα κενά των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και σχολείο και σημειώνουν πώς “διανύουμε τον δεύτερο μήνα του σχολικού έτους και οι ελλείψεις συνεχίζονται, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην εκπαίδευση των μαθητών με κορυφαίο την έλλειψη εκπαιδευτικών σε μαθήματα κατεύθυνσης στις τάξεις της Γ΄ Λυκείου.  

Η κατάσταση αυτή συνιστά δυσμενή διακριτική μεταχείριση της περιοχής Διδυμοτείχου, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε, στο Διδυμότειχο υπάρχουν οι περισσότερες ελλείψεις από όλο το νομό Έβρου”.

Σε άλλο σημείο της επιστολής, οι γονείς διερωτώνται “πώς οι μαθητές της περιοχής Διδυμοτείχου θα συναγωνισθούν στις Πανελλαδικές εξετάσεις, στα ίδια θέματα, συμμαθητές τους από την υπόλοιπη χώρα οι οποίοι όμως κάνουν κανονικά τα μαθήματά τους χωρίς ελλείψεις εκπαιδευτικών;”, διευκρινίζοντας ότι  “οι όροι θα είναι άνισοι κύριε Υπουργέ και αυτό δεν το δεχόμαστε!” και ότι “σε καμία περίπτωση δεν ζητάμε μετακίνηση εκπαιδευτικών από άλλες περιοχές του Ν. Έβρου, εφόσον εκεί καλύπτουν πραγματικά κενά και ανάγκες. Αδυνατούμε όμως να κατανοήσουμε το γιατί, ενώ σας έχουν δηλωθεί έγκαιρα όλα τα κενά και οι ανάγκες των σχολικών μονάδων, δεν προχωρήσατε στην πλήρη κάλυψή τους από την αρχή του σχολικού έτους, με συνέπεια και κατόπιν του δικαιώματος που έχουν οι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν προτίμηση, μένουν κενά”

Οι πίνακες με τις ελλείψεις:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

 

    ΣΧΟΛΕΙΑ

 

   
  1ο ΔΣ 2ο ΔΣ 3ο ΔΣ 4ο ΔΣ (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΑ) 5ο ΔΣ
AΓΓΛΙΚΑ 19 ΩΡΕΣ 14 ΩΡΕΣ ΠΕ70      
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 9 ΩΡΕΣ 6 ΩΡΕΣ Π16      
ΘΕΑΤΡ. ΑΓΩΓΗ 7 ΩΡΕΣ       8 ΩΡΕΣ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 2 ΩΡΕΣ 4 ΩΡΕΣ ΠΕ07 ΕΝΑΣ   2 ΩΡΕΣ
ΤΜ.ΥΠΟΔΟΧΗΣ   ΕΝΑΣ  ΠΕ70 ΕΝΑΣ    
ΠΑΡΑΛ.ΣΤΗΡΙΞΗ   ΕΝΑΣ  ΠΕ70      
ΤΜ.ΕΝΤΑΞΗΣ     ΕΝΑΣ    
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ         16 ΩΡΕΣ
           

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

 

ΣΧΟΛΕΙΑ

 

  ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ ΑΣΠΡΟΝΕΡΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ 1 ΠΕ06 ΤΟΠΟΘΕΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΑΚΟΜΗ
Β΄ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ 1ΠΕ05  
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1ΠΕ11 (ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΑΚΟΜΗ)  
ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1ΠΕ32  

 ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

 

ΣΧΟΛΕΙΑ

 

  1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΠΑΛ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ 6 ΩΡΕΣ(Α’) 8 ΩΡΕΣ   35 ΩΡΕΣ  
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ   15 ΩΡΕΣ   38 ΩΡΕΣ  
ΒΙΟΛΟΓΟΣ       23 ΩΡΕΣ

(Γ’ ΤΑΞΗ)

(ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ)

 
ΜΟΥΣΙΚΟΣ 9 ΩΡΕΣ 9 ΩΡΕΣ      
ΚΟΙΝ.ΠΟΛΙΤ.ΑΓΩΓΗ 6 ΩΡΕΣ(Γ΄)