Τελικά, πόσο «πεζόδρομος» έγινε η οδός Κύπρου στην Αλεξανδρούπολη;

Δύο ημέρες μετά την εφαρμογή της απόφασης της επιτροπής κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του δήμου Αλεξανδρούπολης για την πεζοδρόμηση της οδού Κύπρου, οι αντιδράσεις καλά κρατούν.

Είναι κάτι περισσότερο από «πολλοί» αυτοί που αντιδρούν στη συγκεκριμένη απόφαση και ζητούν την ανάκληση της με επιχείρημα ότι το μόνο που προσφέρει η εφαρμογή της είναι κυκλοφοριακό έμφραγμα στην πόλη, ειδικά μάλιστα ενόψει καλοκαιριού που αναμένεται αύξηση της κίνησης.

Το ερώτημα όμως που εγείρει το «R», είναι το εξής:

Πόσο «πεζόδρομος» έγινε τελικά η οδός Κύπρου; Πεζόδρομος σημαίνει ότι μπορούν οι πεζοί να κυκλοφορούν ελεύθερα και χωρίς κίνδυνο, όμως αλήθεια αυτό συμβαίνει στην πράξη; Όχι.

Πρώτον οι δύο μπάρες σήμανσης βρίσκονται στη μέση του δρόμου και ο πεζός προκειμένου να διασχίσει το δρόμο πρέπει να χρησιμοποιήσει το… πεζοδρόμιο και δεύτερον, η οδός Κύπρου τέμνεται κάθετα σε δύο σημεία από δρόμους στους οποίους επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων.

Επομένως, δεν μιλούμε για πεζόδρομο, αλλά για έναν δρόμο στον οποίο δεν επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων. Το αν τελικά αυτή η απόφαση της δημοτικής αρχής είναι σωστή ή όχι, θα το αποδείξει ο χρόνος.