Σε αλλαγή στρατηγικής προχώρησε η εταιρία του αγωγού ΤΑΡ στον τομεα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και συγκεκριμένα σε ό,τι έχει να κάνει με τα ανταποδοτικά οφέλη προς τους Δήμους από τους οποίους διέρχεται.
Πιο συγκεκριμένα, ενώ η μέχρι πρότινος δέσμευση από τον ΤΑΡ προέβλεπε τη χρηματοδότηση έργων κοινής ωφέλειας στους Δήμους από τους οποίους διέρχεται (π.χ. ο Δήμος Αλεξανδρούπολης είχε ζητήσει από τον TAP να χρηματοδοτήσει την κατασκευή Σφαγείου Φερών), η νέα απόφαση του αγωγού είναι να επιχορηγήσει και την προμήθεια εξοπλισμού (π.χ. απορριματοφόρα, εκσκαφείς, φορτω-εκφορτωτές κλπ). Με άλλα λόγια η αρχική δέσμευση του αγωγού για χρηματοδότηση έργων που είναι ώριμα σε δήμους από τους οποίους διέρχεται δεν αλλάζει, ωστόσο προστίθεται και η δυνατότητα προμήθειας εξοπλισμού σε δήμους που έχουν ανάγκες, όπως άλλωστε έχει διαπιστωθεί από αιτήματα που έχουν υποβληθεί στο Υπουργείο Εσωτερικών.
Η κατανομή των χρημάτων έχει συγκεκριμένα κριτήρια με τα οποία γίνεται στους Δήμους από τους οποίους διέρχεται ο αγωγός και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του “R” οι δήμαρχοι αποδέχτηκαν την αλλαγή χωρίς ιδιαίτερες αντιδράσεις, όταν τους ανακοινώθηκε στην πρόσφατη συνεδρίαση της ΠΕΔ ΑΜΘ διά στόματος Βαγγέλη Λαμπάκη.
Εν τούτοις, να θυμίσουμε ότι οι Δήμαρχοι της ΠΕΔ ΑΜΘ έχουν ήδη παραπονεθεί για καθυστερήσεις από πλευράς ΤΑΡ σχετικά με την καταβολή των αντισταθμιστικών οφελών.