Περίπου 2.000 τόνοι αλατιού έχουν χρησιμοποιηθεί έως τώρα από την Περιφερειακή Ενότητα Έβρου για να μείνει ανοικτό (στο μέτρο του δυνατού) το εθνικό οδικό δίκτυο του νομού. Αυτή η ποσότητα ήταν το σύνολο των αποθεμάτων που διέθετε η Π.Ε. Έβρου και τώρα αναζητούνται τρόποι αναπλήρωσής του – κάτι που μάλλον δεν είναι πολύ εύκολο.
Κι αυτό γιατί υπάρχει γραφειοκρατικό κώλυμα σχετικά με τις προμήθειες στο Δημόσιο καθώς ο σχετικός νόμος καταργήθηκε τον Αύγουστο του 2016, όμως ο ‘αντικαταστάτης’ του δεν είναι ακόμη σε πλήρη ισχύ.
Ένας τρόπος που βρέθηκε για εξυπηρετηθεί η κατάσταση άμεσα, είναι να γίνονται τμηματικές παραγγελίες αλατιού αξίας όχι μεγαλύτερης των 20.000 €, αλλά η νομική “τρύπα” που ανάμεσα σε όλα τα άλλα αποκάλυψε το μετεωρολογικό φαινόμενο “Αριάδνη” είναι τραγελαφική.
Εν τω μεταξύ, η κατάσταση στο οδικό δίκτυο του Έβρου (ειδικά από το Σουφλί και πάνω και της Σαμοθράκης συμπεριλαμβανομένης) είναι τραγική καθώς παρά τις προσπάθειες ο καιρός δεν βοηθάει καθόλου καθώς ο αέρας επαναφέρει συνεχώς στο δρόμο το χιόνι που απομακρύνουν τα εκχιονιστικά μηχανήματα. Αυτό σημαίνει επίσης, ότι το αλάτι που πέφτει δεν προλαβαίνει να κάνει τη δουλειά αφού καλύπτεται από χιόνι, το οποίο απομακρύνεται κοκ και έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος, ο οποίος είναι δύσκολο να σπάσει αν δεν βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.