Διαφημιστική καμπάνια στα ιντερνετικά μέσα μαζικής ενημέρωσης με μεγάλη επισκεψιμότητα της Τουρκίας έκανε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η καμπάνια έγινε με ανάρτηση banner στα sites – τα banner παρέπεμπαν στην ιστοσελίδα τουριστικής προβολής της ΠΑΜ-Θ, η οποία έχει μεταφραστεί και στην τουρκική γλώσσα.
Η προβολή απέφερε 1.300.000 θεάσεις μηνιαίως στην ιστοσελίδα της ΠΑΜΘ και με το νέο έτος θα επαναληφθεί και μάλιστα ακόμη πιο “επιθετική” και “ενισχυμένη”.
Ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού της ΠΑΜΘ, Μιχάλης Αμοιρίδης, σχολίασε σχετικά:
“Πέρα από τις δράσεις προβολής, το Τουρκικό κοινό, εκτίμησε τις προσπάθειες που η Περιφέρεια ξεκίνησε, με τον αείμνηστο Γ Παυλίδη, για την δυνατότητα χορήγησης Βίζας 72 ωρών και τη χρηματοδότηση δημιουργίας επιπλέον λωρίδων εισόδου ΙΧ οχημάτων στην Ελλάδ
α στο συνοριακό σταθμό των Κήπων Έβρου. Προσπάθειες οι οποίες θα συνεχισθούν με αίτημα την βελτίωση κτιριακών και λειτουργικών υποδομών στους Κήπους. Θετικό είναι ότι ο συνοριακός σταθμός Καστανιών Έβρου, αυτή την εποχή ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται, από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης που έχει και την κατά νόμο ευθύνη για τις κτιριακές εγκαταστάσεις”