Κάτι λιγότερο από 850.000 ευρώ θα στοιχίσει στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης η υλοποίηση του σχεδιασμού τουριστικής προβολής με την κωδική ονομασία “2017: Έτος Τουρισμού”.
Ως γνωστόν η ιδέα ανήκει στον αείμνηστο Περιφερειάρχη Γιώργο Παυλίδη και η σχετική απόφαση -για την ανακήρυξη του 2017 σε “έτος τουρισμού”- είχε ληφθεί περίπου το περασμένο καλοκαίρι.
Στη χθεσινή, τελευταία για το 2016 συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜ-Θ ο σχεδιασμός πήρε σάρκα και οστά και “πράσινο φως” για την έναρξη της υλοποίησής του. Τη σχετική εισήγηση έκανε ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού, ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά τον σχεδιασμό μέσα από μία εισηγηση 29 σελίδων.
Η κεντρική ιδέα πάντως είναι να επανασχεδιαστεί πλήρως το τουριστικό προϊόν της ΑΜ-Θ, να γίνει η σωστή προβολή του, έτσι ώστε τα οφέλη να μην αποκομίζουν μόνο κάποιες περιοχές αλλά να επιμερίζονται δικαίως σε όλη την Περιφέρεια ΑΜ-Θ και επίσης να ενεργοποιηθούν οι τοπικές κοινωνίες.
Εν τέλει, η εισήγηση του κου Αμοιρίδη περιελάμβανε και αναλυτικό προϋπολογισμό, ο οποίος αθροιστικά φτάνει στο ποσό των 847.300 €, τα οποία θα εξασφαλιστούν από ίδιους πόρους της ΠΑΜΘ αλλά και από διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία που προέρχονται κυρίως από την Ε.Ε.