Το Facebook συμμετέχει στο πένθος της Ταϊλάνδης ΜΗ προβάλλοντας διαφημίσεις

Όπως έχει γίνει ευρέως γνωστό, τις τελευταίες ημέρες η Ταϊλάνδη πενθεί τον θάνατο του επί 70 έτη βασιλιά της. Η (στρατιωτική) κυβέρνηση της χώρας μάλιστα, ανακοίνωσε ότι το πένθος θα διατηρηθεί για 365 ημέρες!

Τη θέση αυτή ασπάζονται και οι κάτοικοι της χώρας, οι οποίοι σχεδόν παραληρούν από τότε που έγινε γνωστός ο θάνατος του μονάρχη, όμως υπάρχει και μία άλλη διάσταση, που έχει αρχίσει σιγά – σιγά να συζητιέται και να προβληματίζει. Αυτή είναι η οικονομική, αφού κατά τη διάρκεια του πένθους δεν θα επιτρέπεται σχεδόν καμία ψυχαγωγική εκδήλωση στη χώρα και όλο αυτό αναμένεται να επιδράσει αρνητικά στην τουριστική της κίνηση.

Και μέσα σε όλο αυτό, έρχεται και το Facebook, το οποίο συμμετέχοντας στο πένθος της χώρας -όπως λέει- ΔΕΝ προβάλει διαφημίσεις εκεί! Μπορεί να μοιάζει περίεργο, όμως συμβαίνει: Όταν κάποιος χρήστης επιθυμεί να “προωθήσει” μία δημοσίευσή του (να την κάνει “χορηγούμενη”) ενημερώνεται άμεσα ότι η διαφήμισή του δεν προβάλλεται στην Ταϊλάνδη… λόγω πένθους!

fb_tailand

Και μπορεί αυτό να μοιάζει με μικρή λεπτομέρεια, αλλά αν σκεφτεί κανείς με όρους Facebook, αυτό σημαίνει ότι αποκλείεται από την διαφημιστική αγορά ένα πολύ μεγάλο κοινό, το οποίο για κάποιους διαφημιζόμενους μπορεί να είναι απαραίτητο.