Ξένοι δημοσιογράφοι και tour operators έρχονται στην ΑΜ-Θ για να την προβάλουν!

Τα μέγιστα απέδωσε, όπως φαίνεται η συμμετοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Ιnternational French Travel Market (IFTM) -TOP RESA 2016 που έγινε πριν από μερικές ημέρες στο Παρίσι.

Η Ελλάδα συμμετείχε συνολικά ως χώρα μέσω του ΕΟΤ, όμως συμμετείχαν και τρεις επιμέρους Περιφέρειες, μία εκ των οποίων ήταν η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (σ.σ. οι άλλες δύο ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Περιφέρεια Κρήτης. Επίσης συμμετείχε μεμονωμένα και ο Δήμος Βόλου).

Πρώτα απ’ όλα, όπως έκανε γνωστό μέσα από το λογαριασμό της στο twitter η Αν. Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά στο πλαίσιο της Έκθεσης έγινε κλήρωση δωρεάν ταξιδιών στην Ελλάδα υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και των συμμετεχουσών Περιφερειών. Η κλήρωση αφορούσε tour operators και δημοσιογράφους, ώστε να γνωρίσουν και να προβάλλουν τη χώρα και τις επιμέρους περιοχές στις οποίες προσκλήθηκαν (μία από αυτές, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ).

Επιπλέον, οι άνθρωποι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που βρέθηκαν στην Έκθεση, προσκάλεσαν στην περιοχή την ίδια την κα Κουντουρά, την διευθυντρια του γραφείου του ΕΟΤ στο Παρισι κα. Βοζικη, δημοσιογράφους μεγάλων περιοδικών και καναλιών όπως το National Geographic Travel καθώς και tour operators που “δουλεύουν” με την Ελλαδα. Οι επισκέψεις των δημοσιογράφων και των tour operators υπολογίζονται περίπου στον Απρίλιο του 2017. 

Εν τω μεταξύ για το 2016 καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 8% του αριθμού των Γάλλων τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του SETO – του επίσημου φορέα των Tour Operators της Γαλλίας.

Αξίζει δε να σημειώσουμε ότι η Αλεξανδρούπολη τα τελευταία χρόνια έχει έναν “στάνταρτ” αριθμό Γαλλοεβραίων τουριστών που την επισκέπτεονται κάθε Αύγουστο και κυμαίνονται γύρω στους 500-700. Συνήθως έρχονται με πτήσεις τσάρτερ και χωρίζονται σε δύο γκρουπ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ανάρτηση του πρώην θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της ΑΜ-Θ Μιχάλη Αμοιρίδη στο Facebook, καθώς και η “συζήτηση” που ακολουθεί στα σχόλια