Ψώνισες από το Ιντερνετ και σε ξεγέλασαν; Δες τι μπορείς να κάνεις!

Ολοένα και περισσότεροι γίνονται οι καταναλωτές που επιλέγουν το Διαδίκτυο για τις αγορές τους, είτε γιατί τα προϊόντα εκεί διατίθενται σε πιο προσιτές τιμές, είτε γιατί είναι ευκολότερο το να ψωνίζει κανείς από την οθόνη.

Όμως, όσο αυξάνονται οι καταναλωτές του διαδικτύου, τόσο αυξάνονται και οι επιτήδειοι που εκμεταλλεύονται το θολό τοπίο του ίντερνετ και εξαπατούν τους πελατες τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια, αυτό μπορεί να μην συμβαίνει επί σκοπού. ωστόσο όπως και να ‘χει ο καταναλωτής βγαίνει ζημιωμένος. 

Κι αν μέχρι τώρα οι καταναλωτές του διαδικτύου ένιωθαν απροστατευτοί, πλέον αυτό δεν ισχύει. Μία νέα online υπηρεσία καταναλωτή συστήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε αυτήν μπορεί να προσφεύγει οποιοσδήποτε θεωρεί ότι έχει πέσει θύμα απάτης σε εμπορική συναλλαγή στο διαδίκτυο, είτε ως πελάτης, είτε ακόμα και ως έμπορος σε κάποιες περιπτώσεις.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην διεύθυνση webgate.ec.europa.eu , όπου συμπληρώνοντας κανεις τις αντιστοιχες φόρμες μπορεί να βρει το δικιο του… ή έστω να προσπαθήσει.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. και για να μπορεί να παρέμβει η μόνη προϋπόθεση ειναι η εξής: ο καταναλωτής να είναι κάτοικος κάποιας χώρας-μέλους και η επιχείρηση με την οποία έχει συναλλαγεί να έχει την έδρα της σε κάποια χώρα-μέλος της Ένωσης.